FAQ

ZOEK JE VRAAG IN DEZE LIJST

Veelgestelde vragen.

Hoeveel toiletdames heb ik nodig?

Dat is afhankelijk van een aantal factoren:
Het aantal toiletten dat schoongemaakt dient te worden,
Het aantal locaties en de afstand tussen deze locaties,
Het aantal bezoekers.
Neem contact met ons op voor een advies op maat.

Wat moet ik regelen?

Vooraf heeft de toiletjuffrouw een korte briefing nodig van de contactpersoon op locatie. In deze briefing graag het volgende uitleggen:
Op welke locatie(s) moet er worden schoon gemaakt?
Waar kan er schoon water worden gehaald?
Waar staat de voorraad toiletpapier?
Waar kan de toiletjuffrouw haar persoonlijke spullen kwijt?
Wie is het aanspreekpunt bij verstoppingen/storingen?
Waar kan de toiletjuffrouw pauze houden? Bij lange diensten die lunch en diner omvatten graag een maaltijd verzorgen voor de toiletjuffrouw.

Zorgt de toiletjuffrouw ook voor toiletpapier, handdoekjes en zeep?

Nee, de toiletjuffrouw neemt alleen diverse schoonmaakspullen mee. Voor toiletpapier, handdoekjes en zeep moet je als organisatie zelf zorgen.
Eventueel kunnen wij dit voor je regelen, hieraan zijn meerkosten verbonden.

Welke schoonmaakspullen worden er meegenomen?

De toiletjuffrouw neemt diverse en voldoende schoonmaakspullen mee. Dit is afhankelijk van het soort toiletvoorzieningen zoals dixi's of vaste toiletten.

Tijdens het event blijkt dat de toiletjuffrouw langer nodig is dan gepland, wat nu?

Dit kan overlegd worden met de toiletjuffrouw die aan het werk is. Als zij langer wil blijven werken, dan is dat prima. Voor elk uur extra betaal je het eerder afgesproken uurtarief.

Ik heb last minute een toiletjuffrouw nodig, kan dit?

Bel ons zodat we meteen tot actie kunnen overgaan. Wellicht is er nog een toiletjuffrouw beschikbaar.

Wat als mijn event onverwachts niet doorgaat?

Wat vervelend. Neem zo snel mogelijk contact met ons op om dit te bespreken.

Staat je vraag niet in deze lijst?

Neem dan contact met ons op. We zijn te bereiken op 085-7609293 en op info@toiletjuffrouwboeken.nl.